Käsittelimme seminaareissa asiakkaan sähköistä asiointiyhteyttä ja HB-käyttöliittymän kehitystarvetta ja organisaation näkökulma HB-seurantaan.
2.2.2017 Teemana oli: Millainen käyttöliittymä asiakkaalla on omaan HB-asiakassuunnitelmaan ja budjettiin?
- Miten hän pysyy ajantasalla omasta tilanteestaan?
- Miten hän seuraa oman hyvinvointinsa muutosta?
- Millaisia asiointiyhteyksiä tällä hetkellä asiakkaalla on omaan asiointiinsa? Entäpä oman hyvinvointinsa muutosten seurantaan?
9.2.2017 Teemana oli: Miten sote:sta vastaava organisaatio voi seurata asiakkaan asiointia ja budjetin toteutumista?
- HB-asiakkaalla oma palvelubudjetin kustannuspaikka?
- Mistä ja miten tiedot sinne kertyy:
- Asiakastietojärjestelmästä palvelupäätökset, maksusitoumukset, setelien käyttö, ehkäisevä toimeentulotuki, lastensuojelun taloudellinen tuki jne..?
- PSOP:sta Palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä ?
- Lasku- ja kirjanpitojärjestelmästä?
- Miten HB-mallin käyttötiedot ohjaavat palvelujärjestelmän kehittämistä?
- Millaisia kehitystarpeita niissä on?
Seminaarien puhujien esitykset ja seminaaritallenne löytyvät ao.Tapahtuman sivulta.
Tästä pääset 2.2.2017 Tapahtumaan.
Tästä pääset 9.2.2017 Tapahtumaan.
Vastaa